maandag 23 november 2009

moppentapper

dit was het eerste plaatje wat ik op google kreeg als ik 'moppen' intypte
ik ben nog nooit zo bang geweest voor een geit?
~
vriendje en ik msnnen
ceeshie: er lopen 2 chipszakjes over straat
zegt de een tegen de ander
'waarom ben je zo verdrietig!'
nee..
het ging over taarten.
en ze liepen niet
jesuisnadia: hahahaha
ceeshie: er stonden 2 taarten naast elkaar
zegt de een tegen de ander
' waarom kijk je zo sip'
(taarten hebben helemaal geen gezicht dus ze
kunnen helemaal niet sip kijken. maar het is maar een mop)
zegt de andere
jesuisnadia: hahahah
ceeshie: nog niet lachen!
jesuisnadia: okeoke
ceeshie: *kolosale stilte voor de clue*
ik ga zo naar een feestje
jesuisnadia: huh.
die snap ik helemaal niet
ceeshie: hij is ook eigenlijk helemaal niet grappig
~
mop: 1 grappige anekdote
2 vriendelijke aanspreekvorm van (kleine) meisjes (HAHA!)






4 opmerkingen: